lördag 6 december 2008

Vi har mätt!

Hmm... Skriva vad? Svårt att tänka när Jenna sitter brevid mig med ett stinkande whiskyglas i näven! Daniel fick nåt ryck och tyckte att han skulle bjuda på lite sprit. Det var ju göllit. Kan dock inte riktigt fungera när såna vidriga lukter infiltrerar min nos. Jenna påstår dock att min bristande tankeverksamhet beror på hennes bröstflashande. Tänk vad svammligt det kan bli när två avdankade Jehovas-flickor dricker lite vin ihop. Har lyckats avhandla en rad oerhört djupsinniga ämnesområden! Bl.a. har vi konstaterat att vi visst har lika breda höfter, Jenna trodde mig inte först! Elli har alltid rätt! Tyckte dock det gick lite vääl långt när hon drog fram mina tuttar för att demonstrera att de inte alls är en tiondel av hennes... Jaja, djupt som sagt. ;)

7 kommentarer:

Apertures Edge sa...

behöver ni en opartisk domare i bröst frågan så ställs det upp här, kan dokumentera det också ;)

elli sa...

pöh, frågan är redan avgjord. dessutom heter det bröstfrågan! ett ord. ;)

Apertures Edge sa...

ville ju skriva det tydligt så man uppfattar båda elementen (bröst och frågan) i den typografiska strängen.

elli sa...

haha, bortförklaringar!

jennskah sa...

Liten kanske ska bli stor innan han kan kommentera bröst...;P hahah

Apertures Edge sa...

liten är alltid stor!!! eehum.. ja ni förstår...

vagabond sa...

haha era snuskhummrar går inte att säga ordet bröst utan att ni spårar ur!;)