tisdag 2 december 2008

Mesen Elli

Blä, ringde just och sa varför jag inte var på jobbet idag. Tydligen började de en timma senare idag. Dock hade han visst glömt att informera mig om detta igår när jag frågade om jag skulle komma samma tid idag också. Snark. Tyvärr sa jag typ "Oj, det visste jag inte. Men jag kommer nog inte jobba nå mer, hoppas det är ok..." Jag är sååå mesig! Skulle ha sagt typ "Eftersom du inte ens bryr dig om att informera mig om saker tänker jag inte fortsätta jobba för dig". Nåt sånt hade varit lagom tror jag...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dålig stil från hans sida! Vissa människor är verkligen bra på att vara dåliga å korkade idioter. Hejja Elli!

jennskah sa...

haha...jaså? men det är rätt, han ska inte få bete sig hursomhelst...om han nu beter sig över huvudtaget. hade han haft nåt i skallen så kanske man hade kunnat säga åt han att vara tydligare, men det väl inte hjälpt med en sån typ. tyvätt finns idioter överallt, har vart med om några jag med...

vagabond sa...

det var en snabb karriär, men kanske lika bra det också bara du får dina pengar vilket pucko...men nästa gång vet du hur du ska slå näven i bordet om du vill det säkert=)