söndag 14 december 2008

Hyffsat duktig iaf!

Idag har jag varit duktig. Ganska iaf. Trots att jag la mig vid fyra förra natten lyckades jag ändå ta mig till Vicky eftersom Lucas fyllde hela fyra år igår..:P Sen städade jag ett kontor (mammas egentligen) och sen bar det av till gymmet, trots att Marie föreslog en rätt lockande deal! På vägen hem lämnade jag nycklarna till kontoret hos mor och far. Ses typ aldrig och det mamma väljer att kommentera är att jag är så smal, smalare än henne menade hon (jag är 22, mamma 48...konstigt då)! Ingen rumpa har jag tydligen. Ehh... Förstår inte den här hetsen med att tänka på vikten heeela tiden! Orka. Kontrade iaf med att jag nog skulle feta till mig lite under julen. Och då fick jag ett par ord ur far: "Julgrisar är vi allihopa..." Konstiga är de allt!

Måste ju förresten tacka Hanna och Robin för den smarriga middagen och det trevliga sällskapet! Nästa gång tar jag med mig något av mina berömda bakverk! ;) Tack till Vicky också för det goda födelsedagsfikat!

Inga kommentarer: