måndag 15 december 2008

Samlingen utökad

Shit vad jobbigt det är att shoppa! Har helt förlorat stinget känner jag. Handlade inte så mkt, hade liksom inget shoppingflyt som förr i tiden. Känner inte riktigt heller att jag var till så stor hjälp för Liten. Tyckte dock jag hade bra förslag till vad han skulle köpa till sin tjej, men näää. Hon och jag är inte så värst lika verkar det som. :P

Aja, fick iaf med mig ett par presenter plus en tidig julklapp till mig själv. Finfina underkläder! Som om jag behöver fler... Tycker vi hade det trevligt iaf, trots att jag är en gnelli. Och tydligen kan man få rabatt på fikat på Roasters om killen bjuder, inte dumt! :D

Min julklapp från mig själv. Vet att det vore roligare om jag visade dem PÅ mig, men någon kan ju ta anstöt!

2 kommentarer:

jennskah sa...

meh, glömde du att du träffade fantastiska jenna oxo?? och inte fick man billgare fika när man var två tjejjer...blää...sårad.

elli sa...

haha, inte glömde jag dej inte, men orka avhandla allt! ;P jo, det var lite dåligt, men var ju inte samma person som tog betalt..=)