torsdag 25 december 2008

Det var den julen det

Så nu var det över! Känns som att man är lite less på julen nu när julafton är över och bara vill städa bort allt julkrams. Ids dock inte så det får nog stå framme ett tag till. När är det man "ska" städa bort julen egentligen, någon som vet?

Jag och Daniel gjorde en deal igår. Vi sa att man har varit snäll under hela året om man får minst en julklapp per månad. Det fick vi kan jag säga, med råge! Fast det visste jag ju redan, jag är alltid snäll! ;P

Fick en hel massa fina saker, här är min skrytlista:

  • Wassermaxx med portelloessens
  • Garderobsblommor med kruka
  • Presentkort See me
  • Diskmedelspump
  • Rolig teckning
  • Massagedyna
  • Pokerböcker
  • Juicepress
  • Ljusgrejer
  • Tavellist
  • Pyjamas
  • Choklad
  • Pengar
  • Duk


Sen tror jag nog jag får en till grej, lite försenad bara verkar det som...;) Vi firade julen hos Daniels ena bror. Var bara en kid med denna gång, ganska skönt måste jag säga, kan bli väldans livat ibland. Hade ju bakat lite godis och cup cakes. De blev uppskattade! Är verkligen tacksamt att typ göra godis, det är enklare än att göra mat och man får mer beröm.. Heh.

Eftersom jag och Daniel gick hem igår fick vi inte med oss alla grejer. Längtar till jag får hem massagedynan jag fick av honey. Ikväll ska den provköras! Gubben tror att han nu helt kommer att slippa massera mig i framtiden. Men det kan jag säga redan nu att så blir det icket! Dynan kommer ju faktiskt inte riktigt åt axlarna, så Daniel, du fyller fortfarande en funktion!

1 kommentar:

Anonym sa...

ojdå det var ju inte illa att en funktion fylls , men inte just den jag skulle tänka på först!;)