fredag 5 december 2008

Dreggel i alla dess former!

Nåh, snyggot Robin åkte ut. Tråkigt, vad ska jag nu dreggla över? Nåja, får vara glad för Maries skull som får dreggla över Alice istället! Hoho! Skojja bara Hanna! ;D

På tal om dreggel så har jag fått en hel del sånt på mig idag. Från Robin!! Eller inte, snarare tre snoriga ungar... Men det var trevligt ändå. Daniels ena bror och tjej har varit här idag på middag med alla små kids. Och mer blire imorgon för då ska vi till dem på lunch. Innan dess ska jag visst ha hunnit med ett styrkepass och sen på kvällen blire vin och bus med Jenna!

Eftersom jag har tre rätt ansträngande saker framför mig imorgon så är det väl bäst att krypa till kojs nu då...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, du är rolig Elli! XD
Men jag hejjar faktiskt mer på Kevin än Alice nu. Fast Alice är ju söt å kan sjunga. Mycket mer än vad man kunde säga om t ex. Anna ^^
Å här dregglas det inte efter nån idåål.

vickysen sa...

Men elli du har ku kille;) Hoppas d och Jenna får en trevlig mys/vin kväll=)

elli sa...

självklart! hörde dock att du dissa oss! illa illa! ;)