tisdag 9 december 2008

Bu för Lindt, Bä för Marabou

Måste än en gång ta upp fenomenet om hur pojkar försöker, men ack hur fel det blir ändå. Idag ville Daniel vara snäll å köpa choklad till mig. Så han kom hem med Lindt 85%. Urk och blä, Marabou ska det vara och abslout inte högre kakaohalt än 70%! Jaja, nu vet han det, får se vad det blir för knas nästa gång. Är väl tanken som räknas tror jag det heter...

Igår blev det julshopping på Storheden. Redan i förrgår drömde jag om den goda burgaren jag skulle trycka i mig på Korvgubben. Dock blev det en enooorm besvikelse. Hamburgaren smakade inte alls som den brukar, inge sallad fanns det på den heller. Så går det när man ska synda å käka onyttigheter!

Idag händer det inte mycket vill jag lova! Masade mig ur sängen vid halv två och tjaa kunde väl lika gärna ha stannat kvar där för har som inte gjort så mycket sen dess, förutom att utfodra min slarver till sambo med lite kä(rle)k. Han har jobbat hela dagen men inte ätit någon frukost eller lunch! (Vad skulle hans kära mor säga om det!) Hm.. Ja och så väntar jag ju på att min shoppingkompis ska höra av sig, har fortfarande många klappar att fixa!

Ps. Jenna, ska vi göra en bytesaffär? Din kamera och vantar mot mitt diadem? ;P

Inga kommentarer: