lördag 27 december 2008

"Hej, får jag pussa dig?"

Galnaste festkvällen igår! Jessy har ju fyllt år så vi drog till Lule för att parta. Heelt tokigt var det, men kul! De få stackars pojkar som var där fick sig nog en och annan chock. Jag kan då verkligen förvåna mig själv när jag har lite vodka-redbull i magen, totalt oblyg! Marie får väl påminna mig om allt knas som jag inte har nåt minne av. Och usch så många fula bilder det togs...

Vi åkte till Cleo i god tid. Jag och Jessy fick ligga i bagageluckan. På Cleo var det vi som tog all plats, kändes så iaf. Som vanligt ådrog jag mig vissa skador i dimman, har blåmärken på fötterna och blod innanför läppen. Gav väl upp vid två för trycka hamburgare på Max. Sen kom Daniel och hämtade mig, Marie, Hanna och Jossi. Verkligen skönt att slippa nattbussen eller trängas i nåns lägenhet.

Är inte särskilt bakis idag till skillnad från födelsedagsbarnet...

8 kommentarer:

Apertures Edge sa...

måste då säga att jag hatar max!
jag ville ju vara med er!

elli sa...

pöh, hade du velat det tillräckligt mkt hade du kommit!

Apertures Edge sa...

nu är du orättvis, jag har ju räkningar att betala!

Chinokken sa...

usch hemska bild på mig! ;P

elli sa...

inte alls, du är göllig!

Apertures Edge sa...

är inte blend för tanter?

elli sa...

haha uppenbarligen inte. hetaste tanten hittills i såna fall! du har verkligen granskat jessys urringning, syns ju knappt!

Apertures Edge sa...

jag är fotograf, jag noterar vackra ting och saker som sticker ut (fritt att tolka)