tisdag 16 december 2008

Synd om mig!

Uää, ingen bra dag idag! Ingen bra natt vare heller. Fick så jävulskt ont i magen, blev dock bättre när Daniel hämtat en panodil åt mig efter att jag legat å gnytt och lipat i typ en timme..:P Idag är jag allmänt seeg, trött och har dessutom lite men efter en viss aktivitet, ska kanske inte gå in på detaljer. Som sagt, folk kan ta anstöt.

Verkar nog som att det skiter sig med miljöpsykologitentan jag hade tänkt göra på fredag. Har haft så mkt annat att pyssla med så vet fortfarande inte vad miljöpsyk. riktigt är... Bajs.

2 kommentarer:

jennskah sa...

tackars gnelli ;) nejdå..jag vet att du haft ont och så..hoppas det blir bra snart! puzz

Apertures Edge sa...

du måste ha mer pli på den(han, det)!
så det inte uppstår komplikationer!
hoppas FÖR DIN SKULL (inte hans) att dina komplikationer löser sig.
kjam