tisdag 23 december 2008

Snyggaste cup cakesen

Helt färdig är jag! Baka är jobbigt! Fixat lite mer julgodis till i morgon och snyggaste cupcakesen med pepparkakssmak och vit chokladfrosting. Återstår bara att fixa Vickys supergoda skinkrullar, hoppas de blir lika bra som när hon gör dem! Aja, det fixar jag på morgonen. Tycker väl att jag då dragit mitt strå till stacken när vi ska fira jul med Daniels familj.

Kunde inte hålla mig så har redan öppnat paketet jag fick av Vicky och familjen. Fick bl.a. en pyjamas, precis vad jag ville ha! Perfekt, tror nämligen inte att det är något jag kommer att få av nån annan. Sitter och myser i den nu faktiskt. Ullis var också förbi en stund. Lite sugen på att öppna julklappen jag fick av henne... Men ska försöka hålla mig till morgonen iaf...

GOD JUL på er alla sötisar!

Mina christmas cupcakes!

2 kommentarer:

vickysen sa...

Men vad fina cup cakes. Du får baka till mig med=) Ha en riktigt God jul dú och Danne/ Vickysen

Anonym sa...

Dom är riktigt goda!=)