fredag 12 december 2008

Varför gör jag så här??

Här sitter jag, lilla nattugglan. Lyckades hålla kvar Jenna till alldeles nyss. Kände att jag nog kunde släppa iväg henne eftersom klockan hunnit bli halv tre. Illa, drar ner henne i mina dåliga rutiner. Senaste dagarna har jag inte kunnat somna så har sovit till ett, halv två på dagen - inte bra. Aja, idag har jag haft en tjej som jobbar med Mary Kay hos mig samt tre tåmpisar, Jenna, Vicky och Ida. De fick prova lite finfina hudvårdsprodukter och sen blev det fika. Trevligt var det, synd bara att man är så seg på att träffa sina polare, skärpning ska det bli. Och det säger jag givetvis nu när jag egentligen borde lägga all min tid på att tentaplugga...

Usch, jag och Marie borde verkligen jobba som fan med vår cd-uppsats också. Meeen vill verkligen inte! Vill bara mysa och ta det lugnt, shoppa klappar, fika, baka, laga god mat, dricka gott vin, festa, pyssla... Är väl precis vad jag kommer göra också fast med dåligt samvete och ångest över mitt ickepluggande... Bajs. Dumma, dumma jag som skjutit upp så mkt skolarbete!

Dags att krypa ner hos den här nissen

1 kommentar:

jennskah sa...

Inte drar du ner mig i nå dåliga vanor...de har jag redan ;)