torsdag 28 maj 2009

Pank efter 4 dagar!

Oops, pengarna redan slut! Den upplysningen fick jag nyss på Kvantum som inte ville medge mitt köp. Pinsamt. Eller äh, inte så pinsamt bara irriterande. Nåja, det löste sig men fick sålla bort en stackars paprika. Fick extra lite pengar från csn den här månaden eftersom det är sista utbetalningen innan sommaren och så har jag köpt maaassor med mat och en del sprit. Ska ju ha Halv åtta hos mig i morgon. Fast inte halv åtta, sex. Men det är luugnt, har fört över från sparkontot nu något jag känner att jag kan göra med gott samvete eftersom jobbpengar börjar rulla in snart! Känns fint. Dock fick jag just veta att kära syster som har nästan exakt samma typ av jobb får tre tusen mer än mig... :P

1 kommentar:

vickysen sa...

Såå pinsmat det kan bli=P eHHEH har oxå varit med om det. Hoppas du interuinerar dig för lite mat=) Ses imorgon.