söndag 10 maj 2009

Gymiakttagelser

Nu är jag färdiggymmad för denna vecka. Blev lite lätt förskräckt när jag kom till omklädningsrummet. För mig är det normala att vara väldans snabb om jag väljer att duscha samt vara näck bland folk. Så var inte fallet med en tant som helt oblygt stod och knådade in sina bröst en lååång stund, givetvis helt naken. Förstår mig inte riktigt på det här beteendet. Dessutom är det alltid gamlingar som är lite hmm.. Hur ska jag uttrycka det? Lite förfallna helt enkelt, som uppför sig på det här sättet.

Nåja, nu ska jag inte bara dissa andra. Ska även låta er förstå hur otroligt klena armar jag har. När jag tränar biceps med fria vikter brukar jag köra med 4 kilo, 5 om jag har en "bra" dag. Så det var ganska så nedslående att se en inte alltför vältränad medelålders kvinna köra med 10 kilo. Bättre blev det inte heller av att två spinkiga småtjejer (kanske en 13 år) bara körde med snäppet lättare vikter än jag. Som ni hör är det armarna jag borde lägga krutet på, inte magen.

Inga kommentarer: