lördag 9 maj 2009

Grattis syster

Så där ja! Har varit på spinning och core nyss. Asjobbigt. Har också hunnit med att duscha och trycka i mig lite av Daniels goda ugnspannkaka. Nu ska jag ta och fixa ihop en jobbansökan till försäkringskassan, nya tag. Sen blir det att åka till Ullis som fyller 29 år idag. Grattis till dej! Dock så är min syster en människa med mkt integritet så jag tror inte hon läser detta, givetvis har hon själv ingen blogg och finns inte heller på vare sig pixbox eller facebook. Så möjligtvis skulle hon inte uppskatta att jag lägger in en fin bild på henne här. Meen jag chansar, ni måste ju få se min heta syster!

Får se om jag hittar dit. Varje år syster ska firas så är det ett nytt place som gäller. Tror det har nåt att göra med våra gener, även farmor och faster flyttade jämt runt om jag inte minns helt fel.

Inga kommentarer: