fredag 15 maj 2009

Kanske denna gång?

Har lite nytt jobbhopp igen. Idag var jag på rekryteringsseminarium för Fk. Blev bara korta miniintervjuer som underlag för vilka som ska få gå vidare till den riktiga jobbintervjun. Jag fixade det steget iaf. Så på måndag gäller det. Får jag jobbet så börjar jag 1 juni och jobbar till sista september om jag nu inte skulle få förlängning något som lät rätt troligt. Ok, kan väl hålla med om att det inte låter superstiss att jobba på Fk, meeen tänk vad rik jag kommer bli. Och dessutom får jag ju in en fot på arbetsmarknaden. Tusen gånger bättre än att städa trappor!

Så, nu måste ni hålla tummarna för Ellipelli, tror ni var dåliga på det förra gången. ;P

2 kommentarer:

schrimpy sa...

härligt :) hoppas du får jobbet :)

libellule sa...

Jag håller tummarna allt vad jag orkar! :) *lyckospark*