lördag 16 maj 2009

Man vill ju hänga med

Ikväll gäller det! Heja Sverige! Kan utan problem medge att jag är en ESC-nörd. Jag tar det hela på så pass stort allvar att jag inte vill bli så påverkad av det där röda ni vet. Är ju så svårt att hänga med då. Kommer ihåg att jag gjorde en stor tabbe året Finland vann. Istället för att fullt ut vara med när vårt grannland vann så gav jag istället Minnas lakan en omgång samt tvättsället och toastolen. Som sagt, detta är inget jag vill uppleva igen.

Nu är det bara att invänta Vicky så vi kan fixa till henne, jag är redan (över)spacklad. Sen ska vi kila vidare och (våld)gästa någon stackare där ute.

3 kommentarer:

vickysen sa...

Vad du är sööt på bilen

jennskah sa...

ursnygg babe ;) gillar din sminkning :)

elli sa...

haha, som henke kallade för "porrsmink". :P