lördag 23 maj 2009

Lessen Marie, men tror inte det här inlägget gör din situation bättre

Idag har jag varit en duktig flicka och skött mig. Enda felet var väl att jag klev upp lite väl sent kanske. Har diskat och bäddat sängen. Bädda gör jag faktiskt långt ifrån varje dag. Nu förvånade jag er allt va? Elli som aaalltid har så perfekt ordning. AAh, jag är full av överraskningar!

Klämde även in ett besök på Hanssons med Jenna. Kanske inget duktigt med det tycker ni. Men jodå, jag kan vara rätt bra på att försumma vänner, men jag jobbar på det! Efter att ha fått ny energi utav wienerbrödet blev det Step In och sen hem för att pilla med den satans tråkiga rapporten som ska vara inne på måndag.

Önskar verkligen att jag får det där jobbet, skulle vara så otroligt skönt att vara helt fri på helgerna, att aldrig behöva ta med sig jobbet hem. Är ofantligt less på skola och plugg nu. Något som minst sagt börjar avspegla sig i mina prestationer. Har dock en inte så bra magkänsla angående det där jobbet. Blir nog att knega på med trappor i sommar. Men har haft fel förr. Hos polisen sa magkänslan nåt helt annat och det jobbet fick jag ju inte. Fast, äsch, det betyder nog bara att jag verkligen, verkligen inte får jobbet denna gång heller eftersom t.o.m. jag som är lite efter inte tror det blir ett ja.