tisdag 26 maj 2009

Är jag inte så svammlig som jag tror?

Gissa vem som fått jobb? Wiihoooo!! Jag! Börjar på måndag klockan nio. Då blir det skolbänken igen så man vet vad man ska pyssla med. Otroligt skönt att ha minst fyra månaders inkomst fixad OCH att aldrig behöva ta med sig jobbet hem - när man är klar är man klar. Sweeeet, inge mer skola! (förutom en liten cd-uppsats, idéhistorie- och miljöpsykologikurs då som ligger och skräpar..)

Nog är det väl för typiskt. Jag har sagt det tidigare och säger det igen. Man ska ge upp. Det hade jag gjort, antog att jag svammlat alldeles för mycket på intervjun, men tydligen inte.

En annan finfin sak är att Angie har kommit upp. Jag har köpt vego"kött" till dig babe! Komsi komsi..

2 kommentarer:

vagabond sa...

oh nena gratulations=)hör att du dessutom vet hur man ska locka vegitarianer att känna sig som hemma, ska planera, ringer dig lite senare idag! Pussis!

libellule sa...

Stort grattis till jobbet! Visste att du skulle fixa det :) Det där med att ge upp stämmer alltför bra, något som jag också fått bekräftat den senaste tiden... Snart är jag i Boden, ses då! :)