söndag 10 maj 2009

Om du tittar noga

Nu får ni inte skratta åt mig. Jag tycker att mina magrutor syns. Folk brukar inte riiktigt hålla med. Men se nu här, syns dem inte lite iaf, åtminstone de två övre? Skit i fläbbet längre ner och det på sidorna.

Ok! Jag erkänner, kanske inte så väldigt imponerande. Men efter sommaren, då ni! Som det verkar nu kommer jag ha en massa tid över i sommar. Kommer även ha en ganska så fattig sådan och då måste jag ju pyssla med billiga saker och dit hör ju träning. Vem har fler billiga förslag på aktiviteter? Och ja just ja, vem vill vara med mig i sommar? Vill ju inte vara alldeles ensammen när alla andra jobbar... Nog snackat, nu ska jag iväg och träna!

5 kommentarer:

The one sa...

jaså jaså!=)

vickysen sa...

Klart dem syns. Jag vill vara med dig i sommar.

elli sa...

bra! då blir det du och jag plus billiga nöjen! :D

Chimairan sa...

nice abs! *busvissel*

vagabond sa...

imponerande: )