fredag 7 november 2008

Tlött

Bläää, är trött och seg å trött... Att kliva upp klockan sex på morgonen är verkligen inte min grej. Dock så var det en rätt rolig skoldag idag. Vår handledare verkade tycka att jag och Marie varit rätt duktiga. Självklart skulle han ju aldrig säga något sånt rakt ut, men fick som den känslan ändå... Sen så hade vi första lektionen av en extrakurs vi valt att läsa. Avvikande beteende heter den, vilket vissa av våra klasskamrater minst sagt uppvisar.

Mindre roligt var det väl att springa på en massa affärer. Min sambos starkaste sida är liksom inte att vara ett bra shoppingstöd. Nåja, man blir som lite grinig när blodsockerhalten är nere på noll. Dock tycker jag nog pojken kunde ha varit lite gladare eftersom han köpte sitt efterlängtade xbox 360... Snark.

Men tycker nog vi ska avrunda det här inlägget med något högst positivt och det är att min älskade Jenna ska komma hem från Marockot snart! Här är hon i egen hög person!

Inga kommentarer: