torsdag 27 november 2008

Annas nya älskling

Ojoj, nu har jag varit nyttig. Har just käkat middag bestående av coucous, fetaost och en wookgryta gjord på aubergin, morötter, lök, broccoli, paprika, tomat, olivolja, peppar, grönsaksbuljong och ajvar relish. Var dock lite godare när syster lagade det här i förrgår. Nu kan jag se Du är vad du äter med gott samvete ikväll. Visst är jag duktig Angie? Tror även mamma skulle vara stolt (om hon fortfarande kan det när det gäller mig). De där konstiga pillren uppe till höger är även de mycket nyttiga, linfröoljekapslar, spirulina och hårkurtabletter. Anna Skipper skulle hoppa jämfota av lycka! Min baktanke med allt detta är... tjockare hår! Hoppas det funkar.

2 kommentarer:

vagabond sa...

mkt stolt över dig:)

elli sa...

hehe, visste väl det..:D