fredag 21 november 2008

Några av mina laster

Jag måste erkänna att jag har blivit en slav under tvn, speciellt såhär års då vardagskvällarna enligt mig är fullspäckade av roliga tv-program. Så här ser en vanlig tv-vecka ut för mig nuförtiden:

Måndag: Halv åtta hos mig, Design Simon och Tomas
Tisdag: Halv åtta hos mig, Äntligen hemma
Onsdag: Halv åtta hos mig, Bonde söker fru, Grey's anatomy
Torsdag: Halv åtta hos mig, Du är vad du äter, Nytt läge
Fredag: Idol
Söndag: Ensam mamma söker

Förutom detta laddar jag ner och ser: One tree hill, Desperate housewives, Prison break och Heroes. Känns som en hel del. Dock så vill jag ge mig själv lite cred för att jag nästan bara ser program som jag planerat att se, det blir alltså inte timmar av slözappande. Konstigt dock att lördagar inte har något som helst intressant att bjuda på i tvväg. Tur det kanske, en kväll i veckan kan man ju iaf vara social...

1 kommentar:

Apertures Edge sa...

jag är sååå glad att jag bara har 1.2.4.


fan jag har 100 m/bit.