söndag 23 november 2008

Att man inte kan behärska sig...

Jag har då ingen karaktär! Idag var vi hos Daniels bror och åt middag. Supermumsig köttfärssås med spaghetti. Créme fraiche var det i såsen, lite ovanligt men sjukt gott, brukar ju vara så när det är lite onyttigare... Hur som helst saknade jag visst spärrar. Vet inte om jag nånsin varit så mätt tidigare i mitt liv. (Jo, kanske på lågstadiet när jag hade parisarätartävling med pojkarna) Att sedan gå hem i ca 45 minuter i en antågande snöstorm gjorde ju inte saken direkt bättre. I-landsproblem på hög nivå.

Var tvungen att skippa titten hos Marie. Det var lite synd, hade varit trevligt att snacka gud och sekterfarenheter med hennes nya kompisar. En av dem är tydligen också avhoppad från Jehovas vittnen. Kan även nämna att Jenna klippte mig igår, blev mycke nöjd. Sen drog vi till Vicky och hade det trevligt med bastu och en massa snask. En nyttig helg som ni hör. Aja, ska fila på magrutorna till veckan!

Nu sova!

Jag och min pälskling Jenna

2 kommentarer:

Apertures Edge sa...

sött, vad fint håret blev, synd bara att snöstormen kommer att förstöra och platta till det. =)

när skriver du om ditt besök i piteå då! nä just det, du har ju inte vart här änn!

elli sa...

jag väntar ju fortfarande på en inbjudan!