söndag 16 november 2008

Veckans höjdpunkt nära

Lugna helgen har det varit här hemma hos ellipelli. Igår tränade jag med Marie och sen såg vi x antal avsnitt av Top model säsong 11. Mycket spännande var det! Och idag har man fått trevligt besök av Vicky och buspojken Lucas. Tyckte det var lite väl grymt att bara låta det stackars barnet titta på Daniels transformersgubbar, så självklart fick han leka med diverse dyrgripar. Daniel ska dock informera mig om vilka gubbar som det är lite mer ok att leka med.. :P Sen blev det lite mer träning. Känner äntligen att jag börjar bli liiiite starkare, snart kan jag nog ta snäppet tyngre på maskinerna. =)

Åt pizza nyss eftersom det var Daniels tur att laga mat och då brukar det bli latvarianten. Köpespizza är faktiskt inte särskilt gott måste jag säga, flottigt och sliskigt är det! Pallade bara halva! :P Mesigt, jag vet. Nu ska jag snart se Ensam mamma söker, vilket inte alls är ett dugg mesigt så det så! Alla som tycker det är dumma.

Inga kommentarer: