onsdag 19 november 2008

Party, någon?

Suck vad segt allt är, eller jag snarare... Känner att jag behöver en redig fylla! Men alla är ju så himla sega på att dra ihop nåt. Pitefest verkar långt borta... Men en gammal hederlig Bodenfest då?? Nåja, om nån är sugen så let me know! Menar måste ju fira att vi klarat psykologi D! Får kanske t.o.m. ett litet vg i tekniska psykologin. Hade en poäng ifrån men tycker att han rättade fel så jag har överklagat.

Kan trösta mig med att jag, Jenna och Vicky ska ha en mysig vin- och spakväll med bubbel och sånt på lördag. Det ser jag framemot!


Får hålla till godo med gamla partyminnen!

4 kommentarer:

jennskah sa...

jamen jag e med pa partyparty; helt klart! kan oxo fira eran psycho-lycka om det e det som kravs ;) hejjahejja for lordag iaf! :)

vagabond sa...

haha vi får festa när vi syns så klart:), men tills dess helst inga bilder där jag ser näck ut som inte är censurerade?jag vill ha blurr!

elli sa...

hehe ok angie. har klätt på dig litegran nu! :P

vagabond sa...

haha tack så mkt nu ser jag anständig ut, och inte alls bara som jag är näck men av någon anledning råkar ha ett rekordlång svart mystisk hårstrå på axeln.; )*asg*