fredag 28 november 2008

Det händer inte varje dag!

Har nyss gjort något som inte hör till det vanliga för mig. Jag har kört bil. Antalet gånger jag gjort detta de 2½ senaste åren kan räknas på en hand. Så var lite nervig av mig måste jag erkänna! Meen det gick bra iaf, tur var väl det för Daniel skulle inte se med blida ögon på en pajjad backspegel t.ex. Så varför fick jag låna hans bil nu helt plötsligt då? Självklart eftersom han tjänade på det, han behövde bli skjutsad för att kunna supa med jobbet... Dock tror jag nog han fattat att det inte funkar att jag aldrig kör. Helt meningslöst att ha lagt ner tid och pengar på att ta körkort om man sen bara glömmer bort hur man gör. Iofs är det skönt att vara den som alltid får dricka, kanske det han kommit på.

Förutom att damma av mina körkunskaper har jag tränat lite core idag. Gick bra. Skulle bli oerhört frustrerad om jag var instruktör och såg vissa som bara gör fel fel fel! Menar en omvänd situp gör man INTE genom att bara sitta helt upprätt och guppa med kroppen. Till saken hör att denna person som jag tänker på just nu ofta går på core men ändå inte lärt sig att göra en enda övning rätt... Suck! Tänk vilken tur att jag är så fantastiskt duktig då som aaaldrig gör fel! ;D

En förfärad träningselli

2 kommentarer:

jennskah sa...

skulle ox behöva damma av kunskaperna. Lite svårt bara när man ingen bil har....ny ansiktsomgång krävs elli, hyn börjar sakna dina fantastiska produkter!

elli sa...

hehe, då får väl knata över till mej så fixar vi det! :)