måndag 3 november 2008

Produktiv dag...

Aah, ännu en latdag i Ellis liv! Idag har jag som mest haft på mig en morgonrock, mer behövs ju inte om man bara ska se serier dagen lång. Har hunnit med två avsnitt av Desperate housewives samt två av One tree hill. Ytterligare latpoäng har jag inkasserat genom att äta maxmat (som Daniel hämtade) samt ta ett varmt bad. Minus är väl att jag dammsugit lite (är ju som sagt lite besatt) och vikt en del tvätt.

Är väldigt fascinerad över hur killar för det mesta lyckas klanta till saker och ting. Även om de menar väl blir det fel ack så ofta... Just idag skulle min kära sambo vara snäll och köpa schampo eftersom det var slut. Självklart kommer han hem med schampo och balsam för torrt hår. Och eftersom vi bott ihop i ca två år nu kan han inte ha missat att mitt inte är torrt! Är ju som bekant besatt av mitt hår som jag gnäller över dag ut och dag in. Dessutom var det inte bara en flaska utan tre... Killar! :P

Tydligen ska man ju ha bilder i inläggen för att de ska vara av något som helst intresse. Dock är jag seg på att ta nya, så här kommer en knasig på mig i Sthlm.

Inga kommentarer: