onsdag 5 november 2008

Jag - en förrädare

Ojoj, synd att jag inte vann den där pokerturneringen. Det hade nästan finansierat min nya dyra vana som jag startade igår. Var inbjuden på ett sminkparty, förlåt, en hudvårdklass för märket Mary Kay. Kvällen resulterade i att jag fick tolv fantastiska produkter med mig hem samt att jag förrådde Oriflame som jag ju egentligen är säljkonsulent för... Måste dock medge att Mary Kay's produkter är aningen vassare (och betydligt mycket dyrare). Vågar nog inte berätta för Daniel vad allt kostade. Iofs har han inte så mycket att säga till om med tanke på hur många tusenlappar han har lagt ut på sina transformersgubbar...

För att väga upp detta inlägg som ju mest handlat om yta kan jag tillägga att jag är glad över att Obama vann valet!

Vilket är bästa köpet?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Har du ingen större bild att visa på dem där transformersgubbarna? ;P

Anonym sa...

tycker det borde vara fler transformers bilder i denna blogg...känns mer rogivande att se transformers än en massa hud prylar å grejs=)...skärpning och börja arbeta, varför inte en recension om alla gubbar!?=)

elli sa...

nu tycker jag niklas samt daniel ska knipa!

Chinokken sa...

helt klart mary kay ;)

Anonym sa...

Håller med! recensera mer leksaker!