fredag 14 november 2008

Man får inte börja julpynta än

Nu är det vinter på riktigt! Snöar för fullt, skönt då slipper man förmodlingen slasket och halkan. Fast vad vet jag, sitter som mest inne hela dagarna...:P Känner att jag är på pysselhumör. Vet bara inte vad jag ska hitta på, har ju som fått upp alla hyllor, tavlor och tjaffs nu. Har även dammsugit för miljonte gången. Googlade just runt för att se om det är ok att börja julpynta än. Det var det inte. Hm, vad göra då? Får väl baka nåt. Fast har som frysen rätt full med fika, kladdmuffins, biskvier, bullar, kanelmuffins, kakor... Så eftersom jag inte är så pigg på att lämna lägenheten hör ni ju att jag är fullt utrustad för eventuella gäster! :)

Givetvis skulle jag ju kunna pyssla med en hel del skolarbete, men naaah... Tror det blir maränger istället! :D

Snö, snö och snö!

Inga kommentarer: