söndag 20 juni 2010

Man slutar aldrig förundras

Det är för mig lite fascinerande hur en del saker jag klottrar ner här kan få igång folk. En blogg säger absolut en del om vad man är för slags person. Bilden blir givetvis inte komplett eftersom man inte kan hänga ut andra människor och vad dem gjort hur mycket som helst, det inser till och med jag som inte är den med allra mest integritet. Mycket blir också väldigt koncentrerat, vilket i sig kan vara missvisande. Jag har som ni nog märkt lagt ner mest krut när jag mått dåligt. Och eftersom ni killar är sådana svin, är det ju på grund av er man oftast mår dåligt! Och nu är det säkert igen någon som studsar på sin stol över att jag kallade killar svin... Hade detta varit live hade ni sett glimten i ögat. Nu gör ni förstås inte det men har ni IQ över apnivå kanske ni hajjar att jag skojas en smula! I love men! Särskilt dem som kan ta mitt bloggande för vad det är. Varje ord är inte vägt på guldskål och det är inte meningen heller.

Det var allt jag kunde ordbajsa efter 13 timmar på jobbet och 2 timmar på bussen! Imorgon börjar för övrigt mitt nya liv! Upp astidigt, jobba, sjukgymnasten och sedan ett hett och svettigt pass med min vapendragare Marie! Tror man måste lura sig själv att man mår fint genom att hålla igång, fake it till you make it kan nog appliceras på många områden i livet.

1 kommentar:

"S" sa...

fan så grym du är!
bara jobbigt att du fått en å bli en bloggläsare! trodde ja inte om mig själv :s
men ja såg "glimten i ögat" ;)