lördag 12 juni 2010

Impress me

Det är trevligt när folk imponerar på en och visar på egenskaper och förmågor man inte visste att dem hade. Alltid kul att bli positivt överraskad. Det har i alla fall resulterat i att jag kan åka till jobbet utan en klump i magen, samt att det dunkar i mitt lillfinger. Och har ju faktiskt imponerat på mig själv lite grann också. På måndag blir nästa steg att ringa sjukgymnasten!

Igår var det personalfest. Tanken var väl, förutom att bara ha jävligt kul, att lära känna dem nya på jobbet lite bättre. Blev en del lekar som gurkrace där man skulle springa med en gurka mellan benen för att sedan växla med en lagkompis, givetvis utan händer. Klassiska stolleken där man ska få sig en stol när musiken stannar körde vi också plus en ballonglek då man ska försöka trampa sönder sina motståndares ballonger som är knutna runt ena foten. Det var lite läskigt och jag skrek som en stucken gris. Men kul att leka ändå och fysiska lekar är ju helt klart roligare än seriösa tänkarlekar.

En sväng på båten blev det också. Nog fanns det en del hetingar men dem luleåkillarna är alldeles för medvetna om att dem ser bra ut, och så känns alla som players. Givetvis en stor generalisering av mig, men känns ändå så.

4 kommentarer:

Anonym sa...

inte hitta nå fynd på farmen i helgen då? antar att du va där som typ alla andra?
btw såg dig på coop för ca en timme sen :p

elli sa...

nope inge farmen för mig.
minsann, läskigt..:P

Anonym sa...

såå läskigt var det inte :D

Hardcore Baby Dyke sa...

S T A L K E R W A R N I N G. . .
;)