måndag 14 juni 2010

Det här är inte rätt

Vilken pissig dag. Börjar med att man inte kan somna och sen alltså inte ta sig upp i tid. Sen har allt på jobbet bara krånglat, jobbat som en idiot med syns ändå inte i statistiken. Har även gått och blivit mer och mer irriterad på saker som stört honom och som sammanlagt gjorde att han lade på locket. Riktiga skitsaker faktiskt, och det som inte är skitsaker jobbar jag på. Vet att problemet till största del ligger i hans huvud och att det då blir hans förlust, inte bara den här gången utan ganska troligt många gånger till. Men vad hjälper det när det ju faktiskt blir min förlust också? Det spelar ingen som helst roll om jag blir nerbombad på diverse sidor när jag inte kan släppa tanken på oss.

Och nämnde jag att jag håller på att bli sjuk? Blääääääääääääääääää.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Börjar alltmer fundera på om det är dig det är FEL på. Intressant om alla killar skulle lämna dig utan vidare. Kanske på tiden att växa upp eller nått....

elli sa...

oh! vilken anonym tuffing!

har jag möjligtvis dissat dig nångång?

Anonym sa...

Nej absolut inte. Skulle aldrig kunna tänka tanken att vilja ha något med dig...Du står lixom inte i centrum för allt

elli sa...

någon som antytt att jag är alltings centrum?

det låter utmärkt, du vet var krysset sitter..uppe till höger.

Anonym sa...

Det stora problemet ligger i att elli alltid råkar hittar de trasiga godset det är således inte Ellis fel, utan de trasiga människorna som inte kan befinna sig i en vettig relation.

och sen så vet du vart krysset är, troll!

Hardcore Baby Dyke sa...

Anonym = FEGT TROLL! XD

Anonym sa...

meen så otrevligt det vart här då :p
hon kan ju bara ha haft otur, men svårt å säga då man inte känner människan =/
dock så såg hon rätt så arg å bister ut inne på coop iaf ^^ :D
men kanske bara hade en dålig dag..?
går man efter allt hon skrivit så verkar hon ju va en helt okej människa iaf,

jag är också anonym men inge fegt troll iaf! men har ingen blogg eller google konto så det bli svårt å visa vem man är.. :)

Anonym sa...

Elli har minsann haft lite otur med boysen :(

Anonym sa...

eheheh, eheheh minst en hockeymålvakt!

Anonym sa...

oj oj här var det hårda ord. Kan säga att Elli är en bra tjej. klok och väldigt snäll och många andra fina egenskaper :). Absolut bland de vettigare tjejerna jag har stött på.

Anonym: Varför inte ens kunna tänka tanken??

hälsningar En som vet!!