onsdag 16 juni 2010

Inte som på film precis

Helt färdig! Jobbat över i vanlig ordning. Just nu får mitt jobb all min tid och energi. Och har faktiskt ingen lust att lägga energi på nåt annat heller. Orkar definitivt inte börja leta någon ny kille heller. Min melodi har ju varit nu några gånger att hitta en ny illa kvickt. Men jag är absolut inte redo för det och har ingen ork till det heller. Den enda jag skulle ta mig ork till att kämpa för är J. Men känns inte riktigt som att jag har rätt att göra det eftersom han ju satt punkt. Antar att jag bara måste acceptera. Men vore livet en film hade jag hittat på någon alldeles storslagen gest som visade hur rätt vi är för varandra och som skulle få han att ta mig tillbaka på en sekund! Men nä, real life sucks.

Justja, jag är inte alltings centrum. Men detta är min blogg, så vad förväntar man sig att den ska handla om?

Inga kommentarer: