lördag 4 april 2009

En tursam ateist

På lördagar har det som sagt blivit tradition för mig att gå på afro power dance och sen core. Så blev det även idag. Fick ett sms vid sex på morgonen att jag blivit inbokat på afron, hade nämligen bara en reservplats. Så då var det ju bara att ställa om väckarklockan en timme tidigare. Duktigt av mig tycker jag, det lönade sig också! Eftersom det var release för en ny koreografi lottades det ut priser till två pers. Då är det väl bäst att jag bokar in massagen jag vann nån dag.. :D Lite tur ska man allt ha ibland.

Nu ska jag städa upp lite här hemma efter min och Jennas vinkväll. Hehe, som vanligt hade vi en del existensiella diskussioner igår, i vinvirret. Man kan väl kort säga att jag är rätt extrem, tror jag på nåt gör jag det fullt ut. Tror bla stenhårt att det INTE finns nån Gud, har aldrig funnits och kommer aldrig att finnas. Skulle heller aaaldrig kunna vara tillsammans med nån som tror på sånt trams, min partner skulle tom hellre få vara otrogen än ha nå naiva idéer om nån gud. Sån är jag.

Det tackar man ju inte nej till

1 kommentar:

vagabond sa...

grattis!du har flyt passa på;)