fredag 10 april 2009

Het natt

En resumé av de senaste dagarna är kanske på sin plats. I tisdags var det Ellen-träff igen, den här gången hos mig eftersom lokalen vi egentligen ska vara i var upptagen. Dock så tyckte tjejerna det var mycket mysigare här hos mig så det blir nog att vara här även i fortsättningen. Det är ju skönt för då slipper jag och Marie konka iväg med allt fika och tjaffs.

I onsdags hade vi seminarium. Eftersom vi minst sagt har rutin och is i magen när det kommer till att kasta ihop arbeten så skrev vi det samma dag. Tycker det borde inbringa pluspoäng men misstänker att somliga skulle se på det precis tvärtom. Men man måste ju utmana sig själv ibland, right?

Igår var Vickysen förbi och vi bestämde oss för lite påskmys i form av en vinkväll hemma hos dem. Det slutade med att jag sov över, vilket ju alltid är mysigt. Lite tråkigt är det ju allt att man som "vuxen" inte sover över hos varandra så ofta. Dock så rekommenderar jag inte att man sover i mitten om det är ett dubbeltäcke som finns att tillgå, vaaarmt. Daniel fick alltså sussa själv, tror det är nyttigt för honom.

Finns inte så mycket att säga om idag. Har mest bara tagit igen missad sömn. I morgon blir det övernattning igen verkar det som. Vi ska på middag och grilla hos Daniels föräldrar och sen sova över så även han för dricka lite. Det blir nog nice.

2 kommentarer:

vagabond sa...

vissa av oss försöker ju pr:a rätt ofta för det här med pyamasparty medan andra helre sover hemma eftersom det ändå är så nära o man sover bättre där!Anyway ha kul ikväll1:)krams

elli sa...

jag är för pyjamaspartyn så länge det finns viss plats. vägrar sova med en virvelvind på minimal yta! :P