söndag 19 april 2009

Det går fort nu

Snacka om att veckorna går ruskigt fort nu. Har en aning om varför; har massor att göra. Nu till veckan blir det en hel del som ska hinnas med också. Vi har skola tre dagar, vilket är ganska mycket för att vara oss. En av de dagarna är det seminarium, så måste kasta ihop ett litet arbete också. På tisdag är det Ellen-träff som vanligt, som måste förberedas lite bättre än förra gången känner jag. Sen ska jag och Marie på nätverksträff angående Ellen i Luleå. Plus att träningen ska ju hinnas med också. Aja, det blir nog bra, om än lite mycket. Vet bara inte var man ska hinna klämma in cd-uppsatsen...

Idag har det varit en rätt lugn dag bortsett från att man höll på att blåsa bort påväg till gymmet. Jag och Daniel har lagat korv stroganoff och även handlat lite så det finns frukost hemma. För inte hoppar ni väl över frukosten? Smalisar äter tydligen oftare frukost än tjockisar.

Typisk Elli-frukost

2 kommentarer:

Hardcore Baby Dyke sa...

Jag äter nästan aldrig frukost. Dels för att jag inte orkar äta så tidigt på morgonen och inte hinner. Så jag tror att den teorin inte alltid stämmer ;) Hehe. Fast jag kanske är en tjockis in disguise?! *shudder, gasp!* xD

elli sa...

haha, jomen du är ju en riktig knubbis du! hehe, eller inte..