torsdag 16 april 2009

Kass beredskap som vanligt

Gah! Dumma studera.nu. Skulle paniksöka till diverse höstkurser utifall man inte fått nåt jobb, vilket ju är ganska så troligt att man inte får. Studeras sida kraschade dock igår, så jag antog att man skulle förlänga ansökningstiden. Och visst gjorde man det, till klockan tolv idag något jag hade noll koll på. Skickade väl in mina ansökningar vid två... Tyyypiskt.

Har bl.a. sökt kurser i ekonomi, kriminologi, miljöledning, socialrätt och barn- och ungdomspsykiatri. Mycket på distans eftersom LTUs utbud är rätt så kasst. Aja, får se vad det blir. Mest intressant just nu är väl om det blir nåt jobb för mig i sommar. Intervjun gick fint och det skämtades mycket, dock så verkade alla intervjuer ha varit av den lättsamma sorten, så inga garantier bara därför.

Två bottennapp

3 kommentarer:

Hardcore Baby Dyke sa...

Nej så klart jag inte kan! ;)
Tack så mycket! =D

Hardcore Baby Dyke sa...

Hoppas att du får jobbet! =) *håller tummarna*

libellule sa...

Även jag håller tummarna! Har du sökt något annat också?