måndag 6 april 2009

Man ska ge upp

Man ska tydligen ge upp. Det gjorde jag idag. Skickade iväg en jobbansökan till kommunen eftersom jag var säker på att jobbet på polisen var kört. Men vem ringer några minuter senare om inte en nisse från polisen! Yes yes, 260 sökande och av dem är 24 kallade till intervjuer, och jag är en av dem! Nu gäller det bara att vaska fram referenser och slipa på mina svar på de klassiska intervjufrågorna som mina bästa egenskaper samt de dåliga (som man i själva verket får att låta som något bra i längden)

5 kommentarer:

vagabond sa...

yeey;D stor lyckospark till intervjun!

libellule sa...

Vilket flyt du har Elli! Lycka till =)

vickysen sa...

Åh gumman vad kul för dig. Hoppas du får jobbet hos polisen, men det lär du få. För ingen är ju lika bra som du=)

elli sa...

hehe, tack så mkt sötisar! får hålla tummarna för att jag inte börjar nervöspladdra.

schrimpy sa...

Grattis :) Hoppas du får jobbet, sen blir du chef där å anställer mig å marie hehe :)