tisdag 7 april 2009

Jag ska aldrig mer vara otrogen

Började dagen med en sväng till Daniels gym. Tänkte att det ju som kunde vara trevligt att köra lite styrke tillsammans. Men usch, fy och blä! Helt kassa maskiner var det med en snittålder på 50 år typ. Smutsigt var det också. Allt detta gjorde mig till en mycket grinig träningskompis. Nä tacka vet jag fina Step In som ju har en massa bra personal, pass, nya maskiner, rent och luftigt osv. Visst, det är tre gånger så dyrt att träna på Step In men helt klart värt det. Sen är det ju också svårt att byta ner sig förstås. Hade jag börjat med Daniels gym hade jag kanske tyckt det var helt ok. Men nu är det inte så och det var första och sista gången som jag var otrogen, när det gäller gym iaf.
Step In är bäst, ingen protest!

1 kommentar:

Chimairan sa...

du är så fin så fin jag lovar ;´) och niklas tycker också det, det gör han. Grr.