fredag 24 april 2009

Botemedlet kommer i flaska

Uuäää.. Känner av en väldigt påtaglig stress, magen jobbar på högvarv (ska inte gå in på detaljer). Jag som brukar vara så lugn även fast jag inte borde, så vad är nu detta? Misstänker att det har mycket att göra med alla skolarbeten som förutsätter att man får tag i snälla människor som ställer upp på diverse intervjuer och fyller i enkäter. Lämnade in en bunt enkäter hos polisen idag och håller tummarna för att de kommer vara ifyllda på måndag. Dock så lät det väl inte så väldigt hoppfullt med ett "vi får se vad som händer".

Ska försöka koppla bort det under helgen iaf. För varför oroa sig över sånt man ändå inte kan göra nåt åt? Men känner nog att jag behöver lite hjälp på traven med att chilla ner, så blir definitivt en sväng på stan i morgon för att inhandla sånt där ljuvligt, rött kluckande.

Innan det ska jag vara ambitiös och träna afro plus core. Sen blir det till att belöna sig med en fika på stan med Jenna. Nu ska jag sussa.

Inga kommentarer: