tisdag 31 mars 2009

Det blir nog bra det här

Lång men lyckad dag! Idag har jag hunnit med att träna lite armar och axlar och sen köpa fika på vägen hem. Givetvis ska man ha fika hemma när man får besök av Vicky, Henke, Lucas, Isac och bonusbarnet för dagen, Nelly. Efter det trevliga besöket drog jag och Marie till Ica för att köpa ingredienser till lite bak. Sen blidde det cupcakes, en mycket viktig del i vår första Ellen-träff! Har just kommit hem från den och måste säga att det gick över förväntan. Nu hoppas jag bara att tjejerna ska fortsätta komma och att det blir ett lyckat projekt. Men det tror jag nog det blir, de verkade nöjda.

Nu är jag tlött efter en lång och ovanligt produktiv dag för min del. Bara att ladda om. I morgon börjar ett nytt kursmoment med ytterligare miljoners rapporter och seminarier. Stön.

4 kommentarer:

Nicklas sa...

du gör som jag, börjar med träning och avslutar med fika :)

vagabond sa...

duktigt ellipelli=)

Nicklas sa...

hälsa jenna att jag försökt kommentera i hennes blogg men går inte för att jag inte har google/blogger konto,,hon måste ändra det där ;P

vagabond sa...

uppdatera! nananan... uppdatera!kul att prata med dig med,o ser med spänning fram imot att höra av dig;)hehe puss