fredag 6 mars 2009

Gnäll, gnäll


Har faktiskt inget vettigt att säga, som vanligt kanske. Kände dock att en update är på sin plats. Fredag idag och jag har hunnit med lite plugg med Marie. Har ju, som jag beklagat mig över tidgare, sjukt mkt skolarbeten att fixa den här terminen, vilket verkligen suger. Vet inte säkert om jag kommer fixa det. Men kanske vore det inte hela världen? Lätt att snöa in sig och tro att ens värld går under om allt inte hinns med. Tänker jag efter så går jag ju under om jag inte får ett sommarjobb. Oddsen ser väl inte superljusa ut med tanke på att jag inte sökt ett endaste. Men ärligt, det finns ju inga att söka heller. Jojo, inom vården, jag vet..

Nä måste sluta gnälla här i bloggen känner jag. Får väl börja ljugblogga. Och så ska jag ta mer bilder, tillrättalagda ljugbilder. Meeen det får vi ta nästa gång. Nu måste jag sova så jag orkar upp till afron 9.45 och coren.

1 kommentar:

schrimpy sa...

Usch för arbetsmiljöledning, eller bara usch för LTU kort å gott..