torsdag 19 mars 2009

Måste busa med missarna

Rent spontant vill jag gnälla över skolan. Men tycker samtidigt synd om mina stackare till läsare som bara får läsa mitt gnäll jämt och ständigt. Så vi drar det snabbt: Skaskrivaett4poängsarbetepåenkväll-Omenhetschefeninteringerochavbokarnågotsomlätväldigt
troligt,görhondetsitterjagverkligeniskiten.Innanjagensfickdenosäkra
intervjunbokadblevjagdissadavgaanskasåmångaandra,less.Måste
ävenpluggabajsigidéhistoria.

Idag är det sista dagen av kattvaktande som gäller. Tycker dock lite synd om missarna, igår var jag inte särskilt rolig. Hade väl lite av en kris då kan man säga. Känner att ett miljöexperiment där man experimenterar med lite olika variabler i ens liv skulle vara på sin plats. Att ta bort skolan ur ekvationen och sedan se hur man mår, eller kanske testa variabeln singelskap? Tyvärr funkar livet inte så smidigt.

Gullekissen Zero

4 kommentarer:

schrimpy sa...

jag gnäller då åxå över skolan.. å passar det inte den enorma skalan läsare man har *ironisk* så får dom väl skippa å läsa det då hehe :)

Anonym sa...

jepp, ännu en blogg att hålla koll på :) Vilken glad katt!

vagabond sa...

ähh gnäll away i värsta fall skiljer det bara agnarna från vetet iaf; P Shit vad många folk bloggar det är ju omöjligt om man ska läsa alla kul att se att folk man inte hört livstecken av på länge lever o mår bra iaf: ) Puss o hej!

elli sa...

jopp, mitt gnällbehov är stoort. räkan, kan ju inte läsa ditt gnäll, du ska inte ta å bjuda in mig till den exklusiva blogg? :P