tisdag 3 mars 2009

Nu vare klippt!

Så nu vare klippt! Superplatt med snelugg. Aja, nu är det uppfluffat med min livräddare volumemastern. Mkt irriterande dock att luggen bara vill hänga för ögonen, hur mkt jag än sprejar den åt sidan så lägger den sig i mitten.. Nåja, får vänja in mig, brukar kännas knas första dagarna.

Efter frissan gick jag och tränade en sväng. Kände mig som ett svullo i min byxor storlek S. Klant-elli som köper fel storlek. Kan inte byta dem heller eftersom jag som vanligt hade lite bråttom med att klippa bort alla lappar.. Gah. Meen hoppas på att brallorna kommer sitta lite bättre om ett tag. Jag och Daniel har nämligen utökat vårat avtal till minimum tre träningstillfällen per vecka. Dock vet jag inte om det hjälper så mkt eftersom vi nog ska på Panelen idag. Vill också gå på bio sen, men Daniel är så sjukt seeeg! Panelen och bio på samma dag kan han tydligen inte riktigt hantera... Byta någon??

3 kommentarer:

vickysen sa...

Åh vad mysigt ni ska ha hör jag.Ha det så trevligt och ta vara på varandra. Kysssss

Chimairan sa...

bildbevis, bildbevis! ;) fast jag får ju iofs se redan imorgon så jag kan ha tålamod.

Apertures Edge sa...

pictures, or it didn't happen!