fredag 27 februari 2009

Vad som kan förgylla en dag

Just ja! Känns ju även bättre därför att jag fått shoppa lite idag! Det funkar alltid mot mild depression! Hittade ett par träningsbyxor på halva priset. Trodde dock att det var storlek L jag fick med mig, men det blidde visst S. Så, så värst loose blev de inte, modellen heter nämligen "loose pant". Fyndade också en söt tröja, har redan en i blått, endast 50 spänn - som hittat! Pricken över i fick bli ett bananskal eller bananfodral kanske jag ska kalla det. Man vill ju inte ha bruna bananer, right? Lurade även Marie att köpa ett par träningsbyxor, aja hon får väl komma och äta hos mig om det blir kärvt..=)

Ni får ha överseende med att jag ser så sliten ut,
men så blir det när man kliver upp kl sex!
Ett par inte alltför "loose pants"

Blev även rätt nöjd när jag kom hem och såg att jag fått post om tid för cellprovstagning. Normal reaktion? Antagligen inte, men är ju skönt att få kollat att allt är ok. Sen brukar all vårdpersonal vara så himla trevlig! (Alla utom läkarna förstås)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Ellinor :) Nu har du allt fått en ny läsare, en gammal "klassis" som är nyfiken! Hoppas allt är bra, ser även att du kilar stadigt med "Handbolls-Danne". Du får hälsa honom så gott! Ha det bra! Kram Stina
staaaajn.blogg.se

libellule sa...

Jag har inte varit på den där cellprovtagningen än... Men ska gå dit :)

elli sa...

jomen du blir säkert kallad snart, är ju från 23 man börjar.

libellule sa...

Jo jag har blivit kallad men tiden passade inte

vagabond sa...

hehe jo grattis vilket år att se fram imot;)