tisdag 24 februari 2009

Det känns inte så bra nu

Har legat och vridit mig i sängen i två timmar nu utan att kunna somna. Antar att det beror på att jag klev upp tolv idag, eum igår. Men en annan bov i dramat är att jag känner mig förbaskat stressad. Har så sjukt mkt att ta tag i nu. Skolarbetena hopar sig samt ångesten för vart jag ska få min inkomst ifrån om nån månad smyger sig närmare. Borde börja leta jobb nu! Eller helst igår. Vill absolut inte ha nåt vård- eller städjobb i sommar. Skulle kännas för pissigt efter fyra år av högskolestudier. Till råga på detta har man ju tagit på sig lite frivilligarbete för Rädda barnen. Vet inte riktigt statusen på den grejen. Marie skulle få tag i projektledaren för hjälp men mobilen hennes strula visst. (psst Marie: man kan ändra inställningarna till datorn så att den inte stänger av sig, sen finns det ju mejl också)

Nä, känner helt enkelt att det är för mkt nu. Otroligt synd att jag inte verkar vara så värst förmögen att omsätta stressen och ångesten i konkreta och effektiva handlingar. Och med tanke på hur lite sömn det verkar bli i natt så kommer jag nog inte vara särskilt alert för att ta tag i saker och ting i morgon heller.

2 kommentarer:

vagabond sa...

det fixar du nog ellipelli=)hejar på dig!krams

vagabond sa...

thats what friends are for:) Ehm jag är skraj eftersom jag för första gången på väldigt länge och plötsligt ens funderar på nått som påminner för förhållanden? iih:( Krams