lördag 7 februari 2009

Nog kan man väl vara magsjuk utan att spy?

Seg helg detta. Hade gärna umgåtts med lite folk men det sket sig. Så fort jag var färdig med veckans skola blev jag sjuk. Hade väldigt fin tajming. Så fort jag klev in genom tröskeln efter att ha åkt buss hem från Luleå, ja då blev det feberfrossa och blä. Tror nog jag varit magsjuk även om jag inte spytt nåt. Det fina med att vara sambo är ju att man ganska säkert blir smittad om ens partner är sjuk.. Men börjar må rätt ok nu. Daniel har varit sjuk betydligt längre tid plus att han har ju spytt och hållit på. Nåja, männen är ju som vi vet det svagare könet.

Eller liiite, social har jag väl typ varit. Marie vågade sig hit igår. Så gölligt, hon hade fixat en fin krya-på-dej-påse åt mig med en massa livsnödvändiga saker när man är krasslig!

Nu är det melodifestivalen, deltävling ett, som gäller.

2 kommentarer:

vagabond sa...

krya på dig babe=)

Chimairan sa...

ja visst är hon! och inte fan fick jag reda på vad hon svarade heller...typiskt. hehe det har jag redan sett, lyckades få ner det. roligt avsnitt!