tisdag 10 februari 2009

Positiva klubben

God morgon. Solen skiner och det är en ny dag full av möjligheter! Jag kickstartar denna morgon med nyttig fil med linfrön, solroskärnor och fikon. Med en sådan start bara måste det väl bli en bra dag, right?

Skulle egentligen ha varit i Luleå och gjort en intervju idag för ett skolarbete, men nissen hade visst blivit sjuk. Niklas var dock duktig och fixade ett annat intervjuoffer till i morgon, vilket ju var tur, annars hade vi suttit i skiten. Rätt nice, nu hinner jag träffa min lilla Jenna för fika på stan istället! Efter det ska jag träffa en kvinna angående ett projekt som Marie lurat in mig i. Och då menar jag lurat in på ett bra sätt! Exakt vad det är för projekt får ni veta en annan gång!


Dock 20 minusgrader idag, brrr...

3 kommentarer:

vickysen sa...

Elli so mär värsta nyttiga tjejen hör jag=) Heheh det skulle jag oxå behöva;) Vi måste ju ses någon dag

elli sa...

haha, nyttig ibland, har ju även klämt i mig en semla idag..:P jo, vi får höras till helgen! =)

Chimairan sa...

nu blev du utmanad igen, kika i bloggen =)