söndag 8 februari 2009

Hetast i L word

Marie och Hanna har gjort en spännande topp-femlista på hetaste brudarna i L word. Läs den här. Min däremot läser du om du stannar kvar. Nu har jag försökt tänka mig vilka tjejer jag helst skulle lägga in en stöt på om jag var lite mer lagd åt det hållet (och om jag nu hade haft den minsta chans då). Tror listan hade sett betydligt annorlunda ut om jag försökt sätta mig in i vilka tjejer som killar skulle se som hetast. Antar att Tina, Carmen, Niki och Helena skulle ligga bra till då. Nåja, tillbaka till mina favvosar!

1. Shane / Katherine Moening
Ett givet val! Hon är så äckligt het, skulle antagligen bli otroligt fnittrig, röd och svammlig (svammligare än vanligt) i hennes sällskap.
2. Bette / Jennifer Beals
I serien är hon sjukt grym tycker jag. Skulle gärna få en dos av hennes självsäkerhet.
3. Helena / Rachel Shelley
Otroligt snygg! Hon lär ju få både boysen och girlsen på fall.
4. Tasha / Rose Rollins
Tuff och inte att underskatta; helt otroligt fin hy.
5. Marina / Karina Lombard
Så där lagomt mystisk..

Hm, ja vad kan man utläsa av detta? Ska jag ha en tjej så ska hon vara självsäker, tuff, bestämd (undantaget Helena då) och inte minst; het, het, het!

2 kommentarer:

Chimairan sa...

nice list! roligt att alla tycker lite olika ju =)

Anonym sa...

Kul att du också gjorde en lista!
You would be such a great dyke! ;)
Haha. ^^