tisdag 17 februari 2009

100!

Wohooo, mitt hundrade inlägg! Du har väl läst varendaste ett? Om inte så vet du vad du har att göra! ;D Tänk så passande att jag just bakat bullar också. Har varit väldans flitig sedan jag kom hem. Tvättat och handlat har jag också. Var dock lite kris där i bullbaket ett tag. Hade för lite mjöl. Jag var så pass desperat att jag till och med plingade på hos grannen för att låna lite. Dock var de inte hemma och jag fick behålla min värdighet samt ila iväg till affären... Konstigt, varför känns det aspinsamt att låna mjöl men inte en vinöppnare?

4 kommentarer:

vickysen sa...

Va du är duktig som gör värsta seriösa baket.

elli sa...

hehe jo men måste ju ha bullar hemma utifall lucas skulle kika förbi! :)

vagabond sa...

grattulerar=)

libellule sa...

Bullarna såg riktigt smarriga ut! :)